Wednesday, February 22, 2017

PERPISAHAN ITU MENANTI

Semakin hari semakin sedih pulak rasa, Patut nya makin hari makin happy tapi hati sendiri rasa. Bila cerita kat orang pun orang lain takkan faham apa yang kita rasa. Lebih baik kita sendiri yang menahan rasa ni. Even dengan yang tersayang pon kita tak dapat nak share. Bukan membelakangkan awak, tapi kalau saya luah pada awak pon. Awak juga yang hilang mood. Saya ingatkan saya luah rasa sedih ni awak akan kuatkan saya tapi sebaliknya. Saya pula kene pujuk awak. Saya yang sedih ni kene kuat sendiri la untuk cakap baik-baik dengan awak. So apa yang saya dapat dari perkara tu, betul lah org kata "jangan sesekali kita mengharapkan orang lain ada untuk menguatkan atau membangunkan kita tapi kita sendiri kene kuat kene bangun sendiri" saya luah dekat sini sebab saya tak dapat luah dekat awak. Bukan saya taknak jujur tapi saya tak nak rosakkan keadaan yang elok. Saya harap awak faham walaupon saya tahu awak tak tahu blog saya ni dah hidup semula. Hehehehe 

No comments:

Post a Comment